
Quad kymco 500 4×4
Do elektryfikacji zastosowaliśmy silnik QS motor 138 90H chłodzony cieczą. W tym pojeździe był już układ chłodzenia silnika spalinowego, który będzie wykorzystany do chłodzenia naszego silnika elektrycznego.
Dodatkowo zaadoptowaliśmy istniejącą przekładnię różnicową z innego pojazdu elektrycznego tak aby połączyć oba napędy ze sobą,
Obecnie będzie do wybory napęd na tylną oś , 4×4 i blokada napędów 4×4. Da to naprawdę niezłą dynamikę w trudnych terenach.
Dużo czasu poświeciliśmy na dopasowaniu silnika do tej przekładni, nie była to łatwa sprawa. Zaletą tej przekładni jest to że jest ona olejowa z kołami zębatymi które są bardzo ciche i bardzo trwałe .
Akumulator 24s 2p 11520Wh 500A
Sterownik Sevcon gen 4 + radiator




Nowe dłuższe półosie tak aby pasowały pod oryginalne mocowania


Akumulator 24s 2p 10656Wh 500A


Finalnie udało się wyciągnąć z zestawu 30kW, Prędkości maksymalnej 70 km/h i zasięgu powyżej 150 km
Dodatkowo udało się w całości zaadoptować obecną instalację elektryczną, jak i w pełni funkcjonalny oryginalny wyświetlacz LCD pokładowy.
System chłodzenia wodny połączony z pierwotną chłodnicą daję, ogromną skuteczność chłodzenia, w efekcie silnik uzyskał max. 40*C, Mimo że chłodnia jest wyposażona w oryginalny wentylator i włącznik na 90*C, który prawdopodobnie nigdy nie będzie miał okazji się załączyć.




0 komentarzy