
Kolejny projekt elektryfikacji
Baza KTM SX 450f
Założenia
-Wymienna bateria
-Jak najlżejszy
-Minimum zbędnej elektorniki
Udało nam się zakupić super bazę i oczywiście na idealnych podzespołach, mianowicie Amortyzatory przód i tył WP suspension obręcze exel rim i akcesoryjne gadżety.
Silnik jaki zastosowaliśmy tym razem to QS 138 V3 70H 3kW z wbudowaną fabrycznie przekładnią.
Sterownik votol Em200
Akumulator 72V 4750Wh i 4320Wh czas jazdy na mniejszym to około 2h więc to super wynik w niewielkim gabarycie i wadze.
Cały zestaw ma około 19kW mocy szczytowej, A wagę całego projektu udało się zamknąć w 95kg. co daje bardzo efektywną moc jak i poczucie zwinności.
Sterownik w tej konstrukcji Bardzo fajnie mieści się w obudowie filtra powietrza, co daje estetyczne wykonanie całego projektu.
Sam akumulator tak jak już wspomniałem jest wymienny i nie przekracza to 5min.
Poniżej kilka zdjęć podczas prac









0 komentarzy