Kolejny projekt elektryfikacji

Baza KTM SX 450f

Założenia

-Wymienna bateria

-Jak najlżejszy

-Minimum zbędnej elektorniki

Udało nam się zakupić super bazę i oczywiście na idealnych podzespołach, mianowicie Amortyzatory przód i tył WP suspension obręcze exel rim i akcesoryjne gadżety.

Silnik jaki zastosowaliśmy tym razem to QS 138 V3 70H 3kW z wbudowaną fabrycznie przekładnią.

Sterownik votol Em200

Akumulator 72V 4750Wh i 4320Wh czas jazdy na mniejszym to około 2h więc to super wynik w niewielkim gabarycie i wadze.

Cały zestaw ma około 19kW mocy szczytowej, A wagę całego projektu udało się zamknąć w 95kg. co daje bardzo efektywną moc jak i poczucie zwinności.

Sterownik w tej konstrukcji Bardzo fajnie mieści się w obudowie filtra powietrza, co daje estetyczne wykonanie całego projektu.

Sam akumulator tak jak już wspomniałem jest wymienny i nie przekracza to 5min.

Poniżej kilka zdjęć podczas prac

Pierwsze testy w trudnym terenie
Pierwsze Zawody Enduro Sprint Pionki
Kategorie: E-motor

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Avatar placeholder

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *