Witajcie!

Przedstawiam wam proces budowy elektrycznego Cross-a na bazie ramy z Kawasaki KXF 250 05r

Świetna Baza na elektryczny Motocykl, rama jest stalowa, więc było bardzo łatwo zrobić uchwyty mocujące pod silnik elektryczny, oraz mocowania akumulatora.


Na początku Wykonaliśmy projekt uchwytów mocujących do ramy tak, aby spełniły odpowiednie przeciążenia i jednocześnie nie zajmowały zbyt dużo miejsca.

Wybór akumulatora nie jest podjęty bez przyczyny, 72V 120Ah i prąd na 400A który daję możliwość na naprawdę Ogromny zasięg i moc.

Silnik, na jakim się skupiliśmy to QS motor 138 90H moc, którą będziemy z niego wyciskać to około 25-30Kw

Sterownik, jaki będzie zastosowany to ASI BAC 8000 połączony z wyświetlaczem dotykowym NTX, który umożliwia zmianę pracy i charakterystykę całego zestawu napędowego.

Po spasowaniu wszystkich podzespołów wszystko zaczęło pracować świetnie, jazdy Próbne nie pozostawiły żadnych złudzeń, że wyszedł świetny projekt, który daje niesamowite wrażenia i sportowy pazur.









Testy zrobione, więc czas na rozebranie całości na czynniki pierwsze dlaczego?

Wszystkie niezbędne części zostały wypiaskowane i polakierowane od nowa, metodą proszkową.

Wszystkie elementy ruchome dostały nowe łożyska, tuleje i uszczelniacze, a amortyzacja przeszła gruntowny serwis, tak aby w przyszłości nic nas nie zaskoczyło.

Podsumowanie całego projektu 40KM i 470Nm robi wrażenie

zapraszam na film

Kategorie: E-motor

5 komentarzy

ZALO · 28 października 2021 o 23:48

Jeden z najmocniejszych projektów motocykli elektrycznych w Polsce!

biskit · 26 listopada 2021 o 15:26

Można prosić trochę więcej o konstrukcji samej baterii? Ogniwa pryzmatyczne, CATL?

RaptorE-bajk · 26 listopada 2021 o 22:08

To są ogniwa LG pryzmatyczne li-ion w konfiguracji 20s2p

Novik · 3 kwietnia 2022 o 21:29

Jaki koszt przeróbki bez remontu mechaniki?

Skomentuj biskit Anuluj pisanie odpowiedzi

Avatar placeholder

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *