Innowacyjny projekt elektryfikacji oparty na bazie KTM SX 450f to prawdziwa kwintesencja precyzji i wydajności. Założenia tego przedsięwzięcia były jasne: wymienna bateria, minimalna waga i ograniczona ilość zbędnej elektroniki.

Dzięki zakupowi doskonałej bazy i idealnych podzespołów, takich jak amortyzatory WP suspension, obręcze Excel Rim i dodatkowe gadżety, udało się stworzyć pojazd, który łączy w sobie nie tylko wydajność, ale także styl.

Silnik QS 138 V3 70H 3kW z wbudowaną fabrycznie przekładnią, sterownik Votol EM200 oraz wymienny akumulator o pojemności 72V 4750Wh i 4320Wh to komponenty, które gwarantują imponującą moc i elastyczność użytkowania. Czas jazdy wynoszący około 2 godzin na mniejszym akumulatorze jest znakomitym rezultatem, zwłaszcza w kontekście niewielkich gabarytów i lekkiej wagi pojazdu.

Pierwsze testy w trudnym terenie
Pierwsze Zawody Enduro Sprint Pionki
Kategorie: E-motor

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Avatar placeholder

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *